emailFB instagram

24 maja 2015

Oxygen Intensywne Serum Ultra Nawilżające, Ultra Hydrating Pure Oxygen Intensive Serum firmy Sensilis

Późną wiosną, latem, jak również przez pewien okres jesieni moja wrażliwa cera jest narażona na większy poziom utraty nawilżenia. Stosuję wtedy preparaty i kosmetyki, które dodają na pewien czas dla mojej cery odpowiedni poziom nawilżenia. W tym sezonie radzę sobie z tym dzięki Intensywnemu Serum Ultra nawilżającemu.  



To serum jest dermokosmetykiem z serii nawilżającej każdy rodzaj cery. Serum jest umieszczone w poręcznej plastikowej buteleczce typu airless. Jest to bardzo komfortowe rozwiązanie aplikacji dla tego typu konsystencji dermokosmetyku. 


Skład:

Aqua, Hamamelis virginiana water; Glycerin; Cyclopentasiloxane; PEG/PPG-14/4 dimethicone; Butylene glycol; Alcohol denat; Saccharide isomerate; Imperata cylindrica; Ammonium acryloyldimethyltaurate/vp copolymer; Phenoxyethanol'; Trisodium EDTA; Glyceryl Polyacrylate; Methylparaben; Propylparaben; Ethylhexylglycerin; Tocopherol; Dimethiconol; Dimethicone/ PEG-10/15 crosspolymer; Dimethicone; Dehydroacetic acid, Benzoic acid, Propylene glycol; Sodium hyaluronate, Butylparaben, Ethylparaben, Isobutylparaben, Carbomer; Polysorbate 20; palmitoyl pentapeptide-4; Sodium lactate; Caprylyl glycol; Acrylate/C10-30 alkyl acrylate crosspolymer; Citric acid, Sodium citrate, Biotin, Castanea sativa, Fucus vesiculosus extract; Laminaria digitata extract; Spirulina maxima extract; Porphyra umbilicalis extract, Ascophylum nodosum extract; Sodium methylparaben; Sodium propylparaben, Perfluorodecalin, Oxygen, Viola tricolorextract; Opuntia ficus-indica stern extract; Polymethylmethacrylate; Mica, Titanium dioxide; Tin oxide, parfum, BHT; Dipropylene glycol; C.I. 42090; C.I. 60730.

Konsystencja serum jest bardzo delikatna w formie żelu w kolorze jasnoniebieskiej perły. Jest bardzo lekki. 



Używam go od jakiś dwóch tygodni. Czekałam z nim specjalnie na tą porę, bo wiedziałam, że będzie moim zwolennikiem z pozbyciem się niedoboru nawilżenia mojej cery. Jak dla mnie jego niewielka ilość pozwala, abym nałożyła go na cerę. Muszę przyznać, że bardzo szybko się wchłania, na chwilę daję mojej skórze uczucie zimna, które jest bardzo przyjemne. Serum nie lepi się i nie pozostawia tłustej warstwy - z pewnością dzięki temu, że w jego skład nie wchodzą żadne olejki. Po aplikacji serum cera staje się bardzo gładziutka i odpowiednio nawilżona. Bardzo przyjemny moment dla cery! Po około 10ciu minutach nakładam swój krem, który aplikuję co dziennie rano. Obecnie jest nim skuteczny krem hipoalregiczny przeciw pękającym naczynkom, do cery suchej i wrażliwej. Nie mam mowy, aby krem w jakiś sposób rolował się z wcześniej nałożonym serum. Bardzo dobrze oba kosmetyki ze sobą współpracują i nie podrażniają, ani nie uczulają mojej cery. Po tych dwóch tygodniach mogę stwierdzić, że moja skóra jest w dobrej kondycji posiadający odpowiedni poziom jej nawilżenia. Do tej pory zużyłam go max 1/4 buteleczki. Owszem jest skuteczny, wydajny, ale również jest drogi. Jego cena waha się w granicach 120-140 zł. W aptece DOZ widziałam możecie go zakupić za niecałe 122 zł, ale wiadomo każda apteka posiada własną marżę. Pomimo tej ceny z pewnością mogę stwierdzić, że jest wart tej ceny! 




Zapraszam Was na stronę Sensilis
oraz do polubienia firmowego fanpage.






18 maja 2015

Żele pod prysznic z formułą Nutrium Moisture firmy DOVE

U nas w rodzince żeli pod prysznic nigdy dość. Ważne aby były to żele, które nie zagrażają naszej wrażliwej skórze. Tym razem chciałabym Wam przedstawić trzy rodzaje żeli pod prysznic firmy Dove zawierające formułę Nutrium Moisture.


Każdy z żeli jest umieszczony w plastikowej i opływowej butelce o pojemności 250 ml. Mają zamknięcie typu "klik".


Formuła Nutrium Moisture zawarta w żelach to unikalne połączenie składników odżywczych 
naturalnie występujących w skórze. 





Bardzo dobrze myjący żel po prysznic o łagodnym i przyjemnym zapachu pistacji. Konsystencja żelu jest kremowa i bardzo delikatna przeznaczony dla każdego rodzaju skóry. Ma kolor pastelowej zieleni. Nie podrażnia ani nie uczula mnie. Jest wydajny, bo niewielka ilość żelu naniesiony na gąbkę czy też bezpośrednio na ciało, spokojnie wystarcza na wystarczające umycie się nim. Kto z Was lubi pistacje, to polecam, bo zapachem bardzo przypomina je :)



Natomiast ten żel pod prysznic jest bardzo orzeźwiający. Mocno wyczuwalna jest pomarańcza, a konsystencja tego żelu również jest bardzo przyjemna w dotyku - jest kremowa w kolorze pastelowej pomarańczy. Przypadł mi do gustu pod względem zapachu, bo uwielbiam cytrusy. Równie dobrze myje i oczyszcza skórę pozostawiając ją na jakiś czas miękką i delikatną w dotyku. 



Zacznę od konsystencji, bo powiem Wam, że mnie zaskoczyła. Jest to żel pod prysznic o kremowej konsystencji o białej barwie. Również są bardzo maleńkie niebieskie drobinki, które podczas mycia ciała rozpuszczają się na ciele. Jego używałam jedynie raz, bo moja skóra nie wymaga aż takiego oczyszczenia peelingowego. Będę używała go co jakiś czas, przynajmniej raz w tygodniu. Druga sprawa, to to, że nie wysusza skóry i bardzo przyjemnie pachnie. Nie uczula mnie. Świetna sprawa taki żel - polecam go !!



Każdy z żeli jest urozmaicony innowacyjną funkcjonalnością, który działa na moją skórę relaksująco, orzeźwiająco lub oczyszczająco. Każdy z nich kosztuje około 12 zł. Możecie je kupić w drogeriach, dyskontach czy tez w hipermarketach. Jeżeli chcecie zapewnić sobie odpowiednią dawkę relaksu podczas prysznica, to macie gwarantowane! 



Zapraszam Was serdecznie na stronę DOVE
i do polubienia fanpage

Również zapraszam Was do udziału w Kampanii NaroDove Piękno.
Szczegóły TU :)






16 maja 2015

Degustacja produktów Nestlé - Sok Bobo Frut MARCHEWEK

Od jakiegoś czasu mam fazę na soki, które w swoim składzie na pierwszym miejscu jest marchewka. Do niedawna miałam przyjemność być ambasadorką kampanii zorganizowanej przez Streetcom - #‎SokFortuna‬ ‪#‎KarotkaPlus‬. Przepyszne soczki !! Również jakiś czas temu zgłosiłam się na FB produktów Nestlé Sok Bobo Frut MARCHEWEK. Razem z naszym Maciusiem wybrano nas do tych testów. 


Sok jest umieszczony w szklanej buteleczce o pojemności zaledwie 300 ml. 
Hermetycznie zamknięta nakrętką z wypukłym denkiem. 


Pełen naturalnych składników i witamin sok, który u nas każdy go pokochał,
 a najstarsi przypomnieli sobie ich smak z dzieciństwa.


Wartość odżywcza soku Marchewek również jest na plus!


Do śniadanka taka bomba odżywcza jest naprawdę mega skuteczna dla organizmu dzieci jak i starszych osób. 


Nie było mowy, aby podczas przygotowywania śniadanka naszego Maciusia nie było. 
Również uwielbia tego typu soki! W końcu to samo zdrowie...


 Sok Bobo Frut MARCHEWEK jest bardzo zdrowym sokiem nie zawierający konserwantów. Natomiast zawiera witaminy i jest bez cukru. Soczek zaspokoił jego pragnienie naszego synka, A gęsta konsystencja soczku również zaspokoiła jego maleńki brzuszek. Jesteśmy jak najbardziej za tym, aby pił go codziennie, bo jest pyszny i zdrowy :)


Zapraszam Was do obserwacji fanpage Nestlé - Zdrowy Start w Przyszłość. Tam co róż są organizowane testy produktów dla najmłodszych! Podejrzewam, że są wśród Was dzieci, które uwielbiają produkty tej firmy ;)






14 maja 2015

Kampania NaroDove Piękno - wszystkie Polki są piękne!

Tylko 6% Polek uważa się za piękne, a aż 59% za przeciętne - a jak Ty się czujesz?

Marka Dove konsekwetnie od 2012 roku przełamuje stereotypy postrzegania kobiet oraz mówi o samoakceptacji. W tym roku marka Dove stawia na Polki i zachęca się je do ujawnienia  swojego prawdziwego piękna!




11 maja 2015 roku ruszyła wielka kampania skierowana wyłącznie do nas! Polki mają głos! Wreszcie będą usłyszane i zauważone! Mają możliwość powiedzieć – jestem piękna! Zwrócą uwagę na swoje atrybuty, które nie koniecznie związane są z wyglądem! Polki  mają szansę przyłączyć się do akcji NaroDove Piękno!

Wystarczy wejść na stronę www.idoveyou.pl/narodovepiekno i wyrazić swoją aprobatę dla kampanii klikając przycisk „popieram”. Każdy głos poparcia jest liczony i przyczynia się do zwiększenia ogólnej liczby osób, które w całej Polsce dołączą do akcji.

Masz pomysł na manifest? Chcesz rozwinąć hasło „Jestem piękna, bo...” i zdradzić Polkom swój sposób na piękno – zaprojektuj swój T-shirt i pokaż jak Ty interpretujesz ideę akcji. Niech inspiracją dla Ciebie będzie manifest ambasadorki kampanii- Doroty Wellman:

• Jestem piękna, bo lubię i akceptuję siebie
• Jestem piękna, bo jestem sobą i znam swoją wartość
• Jestem piękna, bo jestem mądra i zaradna
• Jestem piękna, bo jestem Polką
• Jestem piękna, bo jestem optymistką i kocham życie




Spośród osób, które dołączą do akcji codziennie marka Dove będzie losować 85 T-shirtów z manifestami. 
Osoby, którym nie uda się wygrać będą miały możliwość zakupu T -shirtu w sklepie internetowym.


Kampania NaroDove Piękno - wszystkie Polki są piękne!

Ja biorę udział w kampanii  - a Ty ?? 




Printfriendly